Nechutny HACKER

Martin Dostal xdostalm na csllab.felk.cvut.cz
Pondělí Listopad 24 12:11:49 CET 1997

Hi

> Jestli hajzlik cte tuhle konferenci, jako prvni zrusi prikaz who

Klidne at rusi, mam to udelany jinak, npepouzivam prikaz WHO, ta by
nebyl nejlepsi napad. Krome toho to delam upne jinak. Ja to posila z
naprosto jiny masiny, na ktere nebezi vubec zadna sluzba pro pristup
zvenci. Muze akorat koukat a posilat, hacker ma smulu.

##############################################
Jinak jeho adresa je WIC-KS3-07.IX.NETCOM.COM
 a IP: 199.35.225.103, rika si SONAR.
##############################################

Jestli nekdo chce, tak ho zabijte, nebude mi to vadit :-)))

Nekdo se tady zminoval, ze je pravdepodobne, ze chtel, aby se o nem
vedelo. Mam pocit ze ne. Na te masine byli pouze DVA ucty. Muj a Roota.
Zadnej jinej !!! Tam bych si vsiml cehokoliv. Navic ty jeho softy nebyli
v domovskem adresari, ale nekde skovany u zdorajuku od X, nebo ja uz
nevim kde. Navic on smazal muj ucet. V podstate se snazil zabranit
majiteli v pristupu na vlastni LINUX. Toho si snad vsimne kazdy, ze se
mu nejde prihlasit, navic kdyz ten LINUX ma jen jednoho uzivatele.

	M.D.

	M.D.