(Fwd) Czech XTerm.ad

Hynek Med xmedh02 na manes.vse.cz
Pondělí Listopad 24 21:10:45 CET 1997

On 24 Nov 1997, Petr Kolar wrote:

>    Tak jsem zacal radit... a sam jsem zjistil, ze mi take prestala chodit
> doposud bezproblemova velka pismena s diakritikou v pocestenem xtermu. Teda
> nejaka exotika jako Aogonek nebo skrtnute D chodi, ale jinak se pisou sice
> pismena s diakritikou, ale mala. Jako priznak cracknuteho pocitace to
> vypada dost divne, takze to bude nejspis nejaka interakce nekolika ruznych
> pocestovacich baliku. Ale kterych?

Je tim vinen XTerm.ad. Kdyz mate zapnuty CapsLock (a mozna i NumLock),
nejdou vsechna licha velka pismena. Krome toho, kdyz nekolikrat prepnete
klavesou Pause na cestinu a zpatky, trva to prepnuti cim dal tim dele (az
nekolik sekund) - tohle se mi deje zejmena na Solarisu a SparcLinuxu.

Pokud nekdo vite co s tim, tak mi dejte vedet.

Hynek

--
Hynek Med, xmedh02 na manes.vse.cz