(Fwd) Czech XTerm.ad

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Pondělí Listopad 24 19:48:09 CET 1997

On 24 Nov 97 at 17:18, Michal Rada wrote:

>      Koukam, ze mas stejne problemy jako ja tady na pokoji. Taky mne
> tam lezou sama mala pismenka. Bude to nejspise mapovanim klavesnice.
>    Kdyz zjisis neco noveho, dej mi vedet. Problem je v tom, ze ja mam
>    takovyto problem na konsoli.
>       Cestina pod X mi nejak nefacha. Fonty tam sice mam, a treba
> Netscape mi je zobrazuje, ale aby i xterm zobrazoval ci psal cesky,
>    to ho ani nenapadne, at nastvuji co nastavuji.

   Tak jsem zacal radit... a sam jsem zjistil, ze mi take prestala chodit
doposud bezproblemova velka pismena s diakritikou v pocestenem xtermu. Teda
nejaka exotika jako Aogonek nebo skrtnute D chodi, ale jinak se pisou sice
pismena s diakritikou, ale mala. Jako priznak cracknuteho pocitace to
vypada dost divne, takze to bude nejspis nejaka interakce nekolika ruznych
pocestovacich baliku. Ale kterych?

--
                         ***  Petr Kolar  ***
    Department of Computer Science, Technical University of Liberec