3 dotazy - kompilace jadra, PPP a CSTOOLS (trochu delsi - sorry)

Michal Krause m-krause na usa.net
Pondělí Listopad 24 23:09:26 CET 1997

Ted jde o to, co myslite pojmem kompletni RedHat. Pochopitelne nemam
nainstalovane vsechny package, ale pri instalaci package se zdrojakama
jsem vyhovel dependecim (fuj to je hnusny slovo). Jo a ten compress jsem
fakt nemel nainstalovanej.
                                      Mike