3 dotazy - kompilace jadra, PPP a CSTOOLS (trochu delsi - sorry)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pondělí Listopad 24 10:44:35 CET 1997

> 3. Stale nemuzu rozchodit dial-up pripojeni. Tohle jsou moje scripty a
> vypis z logu:
>
> ************ LOG
> pppd (notice): pppd 2.2.0 started by root, uid 0
> [...]

Podle mne ceka chat na zpravu CONNECT od modemu, ale nedostane ji, tak
proste havaruje. Zkus co udela, kdyz pomoci kermitu nebo minicomu
vytocis cislo. Pokud nenapise po navazani spojeni hlasku CONNECT, tak
musis nastavit modem (asi neco jako ATX3)

> [...]
> connect /etc/ppp/eunet
> /dev/modem
> 38400
> crtscts
> modem
> lock
> asyncmap 0
> defaultroute

> /usr/sbin/chat -f /etc/ppp/pripoj.chat -v

> ABORT BUSY ABORT "NO CARRIER" ABORT "NO DIALTONE" "" ATZ OK
> "ATX3DP61173211" CONNECT "" login: moje_jmeno password: moje_heslo

Brno, Czech Republic