3 dotazy - kompilace jadra, PPP a CSTOOLS (trochu delsi - sorry)

Michal Krause m-krause na usa.net
Pondělí Listopad 24 23:16:07 CET 1997

Myslim, ze uz vim, v cem je problem. Nekdo me upozornoval na timeout.
Tak jsem se chopil stopek a zjistil, ze presne po minute mi to vzdycky
odpali. Za tu dobu se nestihne prihlasit, zvlast kdyz mu trva pul minuty
nez vubec zacne vytacet. Zkousel jsem AT povely i parametr pppd
pap-timeout 0 a nic nezabralo.
                                               Mike