3 dotazy - kompilace jadra, PPP a CSTOOLS (trochu delsi - sorry)

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Úterý Listopad 25 08:38:25 CET 1997

> 1) spravne reseni: man chat, hledejte TIMEOUT
> 2) ryhle reseni: do souboru chatrc na prvni radek napiste TIMEOUT 120 a
> modem bude mit na vytoceni dve minuty

Zalezi na tom, jaka se provadi autentizace. Jestli je to autentizace
pomoci jednoho z pap nebo chap, pak se mi modem okamzite rozpoji po
vytoceni cisla. Asi z toho duvodu, ze pocitac shodi nektery ze signalu,
zatimco se modemy domlouvaji na parametrech (handshake). Vyresil jsem
to nasledovne:

/usr/sbin/pppd ...parametry... '/usr/sbin/chat -f /etc/chatscript; sleep 20'
...parametry...

Brno, Czech Republic