Zvukova karta Bravo Sound 16 && Linux ?

vitek na hron.fei.tuke.sk vitek na hron.fei.tuke.sk
Neděle Listopad 23 12:44:18 CET 1997

	Zdravim !

	Mam taky maly problem ... Mam zvukovu kartu $subj,
	ktora sa tvari, ze je kompatibilna so Sound Blaster Pro.
	Pod Linuxom mi niektore programy s vystupom na zvukovku
	funguju (napr. prehravanie WAV cez vplay, squake, a pod.).
	Co ma vsak trapi je, ze mi odmieta prehravat MP3 (splay),
	WAV (inymi prehravacmi ako vplay). Pri prehravani to
	miesto cistej hudby iba chrci, splay prehrava polovicnou
	rychlostou (spomalena hudba) a ked ho dam s parametrom
	-m (mono), ide normalne (co sa tyka rychlosti), avsak zase
	len chrci ....

	Nema niekto skusenosti s touto zvukovou kartou pod Linuxom,
	pripadne nejaku radu, ako tie hrozne zvuky odstranit ?

						Lubos V.

	P.S.: moj pocitac:

		Intel Pentium 75, 16 MB RAM,
		Linux kernel 2.0.32