Prepinani cestiny pomoci klavesnice

Michal Rada mrad5447 na menza.mff.cuni.cz
Úterý Listopad 25 10:33:41 CET 1997

   V baliku cs-tools slouzicimu k pocesteni konzole a X-windows se
nachazi rada, ze pokud chceme prepinat mezi ceskou a americkou
klavesnici v X-windows, mame do ~/.fvwmrc nebo do systemoveho souboru
dopsat radky:

  Key F11 A A exec "" xmodmap /usr/.../..czus.qwerty
  Key F12 A A dtto                       uscz.qwerty

  Nebo neco takoveho podobneho.
  Zkousel jsem to nekdy pred mesicem, a prepinalo to, akorat jak mi
jeste nebezel cesky xterminal, tak jsem toho nemohl vyuzit.

Nyni mi sice cestina funguje, ale nefunguje mi toto prepinani. Kdyz
stisknu F11 zobrazi se mi 3~
a podobne po stisku F12 se mi zobrazi 4~

Kde mam zase co prenastavit?

    Diky,
                                Michal Rada
|  Michal Rada - Matematicko-fyzikalni fakulta UK, Praha,    |
|                obor Informatika                            |
|  pokoj B 608,  Kolej 17.listopadu, 182 00, Praha 8 - Troja |
|  Telefon: O2/855 10 40-49  linka 135                       |
|  E-mail:  michael na mail.kolej.mff.cuni.cz                   |
|           mrad5447 na menza.mff.cuni.cz                       |
|  WWW:     http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael            |