Prepinani cestiny pomoci klavesnice

Úterý Listopad 25 11:23:01 CET 1997

On Tue, 25 Nov 1997, Michal Rada wrote:

>   Key F11 A A exec "" xmodmap /usr/.../..czus.qwerty
>   Key F12 A A dtto                       uscz.qwerty
[...]
> Nyni mi sice cestina funguje, ale nefunguje mi toto prepinani. Kdyz
> stisknu F11 zobrazi se mi 3~
> a podobne po stisku F12 se mi zobrazi 4~

problem je v tom, ze F11/12 xterm "ulovi" a sam interpretuje (a nepusti
dal, takze se k tomu window manager--v tomto pripade fvwm--nedostane)
myslim, ze nejlepsi by bylo pouzit takove klvesy ci kombinace klaves,
co xterm nezajimaji (a propos, je tohle nejak ovlivneno nastavenim
VT100.Translations?)

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)
          [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]