nastaveni ceskych locales

Pavel Voch voch na econ.muni.cz
Úterý Listopad 25 12:02:11 CET 1997

Dobry den,

chtel jsem si nastavit ceske locales. Postupoval jsem podle navodu v
Czech-HOWTO. Tedy:

1) Poridil jsem si knihovnu libc.so.5.4.38, programy locale, localedef a
   gencat
2) Vytvoril jsem adresar /usr/share/locale/cs_CZ.iso88592 a link cs s
   odkazem na tento adresar.
3) Do adresare /usr/share/i18n/ jsem zkopiroval charmaps a locales z
   WG15-collection.
4) Nainstaloval jsem fileutils.cat a textutils.cat z baliku pana Michla.
5) Upravil jsem podle navodu locales.alias.
6) Nastavil jsem promenne NLSPATH LANG LC_ALL a LC_MESSAGES. Zkousel jsem
   ruzne varianty (cz, cs, cs_CZ.iso88592).

Vysledek je: nic to nedela. Man si stezuje, ze nemuze najit catalog, coz
je pochopitelne, ale programy z fileutils a textutils nereaguji.

Vi nekdo kde je chyba?

Pro uplnost: RH 4.2, linux 2.0.30, fileutils 3.16, textutils 1.22
a treba ldd /bin/ls: libc.so.5 => /lib/libc.so.5.4.38

                                                  Pavel Voch