nastaveni ceskych locales

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Úterý Listopad 25 14:11:54 CET 1997

> Dobry den,
>
> chtel jsem si nastavit ceske locales. Postupoval jsem podle navodu v
> Czech-HOWTO. Tedy:
>
> 1) Poridil jsem si knihovnu libc.so.5.4.38, programy locale, localedef a
>    gencat
> 2) Vytvoril jsem adresar /usr/share/locale/cs_CZ.iso88592 a link cs s
>    odkazem na tento adresar.
> 3) Do adresare /usr/share/i18n/ jsem zkopiroval charmaps a locales z
>    WG15-collection.
> 4) Nainstaloval jsem fileutils.cat a textutils.cat z baliku pana Michla.
> 5) Upravil jsem podle navodu locales.alias.
> [...]

Nekde mi tam chybi bod vytvoreni vlastnich locales. To v adresari
/usr/share/i18n jsou zdrojove definice, v /usr/share/locale pak
vlastni locales, podle nichz se (v idealnim pripade) budou programy
chovat. Vy musite ty locales vygenerovat ze zdrojovych definic. Jak to
udelat popisuje soubor Intro v baliku WG-15, zkracene se da rici:

cd /usr/share/locale
localedef -i /usr/share/nls/locale/cs_CZ \
	-f /usr/share/nls/charmaps/ISO_8859-1:1987 ./cs_CZ

Doufam, ze to pomuze.

                   I can take or leave it if I please