EUREKA....Ja mam Linux ;-))))

Michal Kocer kocer na ipex.cz
Pondělí Listopad 24 23:51:32 CET 1997

Dobry den!
Na sunsite v adresari [sunsite]/cesta/k/LINUXU/utils/scripts/
naleznete uzitecny script,
   binstats
ktery projde cely system a nalezne duplicitni
jmena binarnich souboru, binarni soubory, k nimz nelze nalezt knihovny,
nevyuzite knihovny ...

Pouzivam jej jiz vice nez rok a jsem velice spokojen.

--
Michal Kocer <kocer na ipex.cz>                         _OoO_
http://doppler.thp.univie.ac.at/~kocer           _0oO_   _Oo0_