Q: Koexistence NT a linuxu - jak pridat NT

Petr Novotny Petr.Novotny na antek.cz
Středa Listopad 19 17:09:42 CET 1997

Dobry den,

nekolikrat to uz tady probehlo, ale v archivu jsem nenasel presne to,
co bych rad:

Stavajici konfigurace: Jeden IDE disk, na nem DOS 6.22, W95 a RH4.1.
Bootuju primarne pres LILO, stary DOS pak pres multi-boot ve Win95.

Ted jsem dostal dalsi disk a na nej bych rad dotlacit NT, nejlepe
tak, aby to na tom starem disku nic neprepsalo. Jaky je doporucovany
postup? Rad bych mel zachovany dosavadni moznosti bootovani plus
navic ty NTcka. Je mi v podstate jedno, jako je poradi boot manageru
a moc mi ani nevadi, ze je mam zretezene.

Ceho se konkretne bojim je to, ze mi NTcka prepisou boot sector na
primary master IDE disku (to je ten stary) a ja se vickrat nedostanu
na svuj linux. (Jak tomu lze predejit? Dat si nekam loadlin ci jak se
to jmenuje? Udelat si boot disketu? Jak se takoveto veci delaji?)

Odpovedi prosim privatne na moji adresu, v pripade zajmu poslu do
konference strucny summary.

Dekuji.

--
Petr Novotny, ANTEK CS