Fetchmail v rezimu ETRN

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Středa Listopad 26 08:49:22 CET 1997

>   dnes jsem stravil spoustu casu nad fetchmailem (verze 3.9) abych
> jej donutil skakat, tak jak ja piskam. Chtel jsem nejen stahovat
> postu z POP schranek, ale taky nakopnout vzdaleny server pomoci ETRN
> prikazu, aby postu pro danou domenu poslal na muj mailserver.
> At jsem zkousel prikazy, jake jsem chtel, vzdy mi hlasil nejakou
> chybu a ETRN rezim jsem proste nerozjel. Hlasky byly toho typu,
> ze bud nemam zadany mailserver, nebo ze options remote nelze pouzit
> pro ETRN rezim. Ale jak se tenhle rezim presne zadava, jsem z manu ani
> [...]

   Umi ten server, do ktereho chcete kopat, skutecne prikaz ETRN? Cili
kdyz zatelnetite na port 25, date HELO vas-stroj.domena.cz a ETRN domena.cz
neskonci to chybou? Pokud ano, tak zkuste najit prislusne chybove hlasky ve
zdrojaku fetchmailu a zjistit, co ve skutecnosti znamenaji.

--
                         ***  Petr Kolar  ***
    Department of Computer Science, Technical University of Liberec