Fetchmail v rezimu ETRN

Tomas Pohanka pohanka na sup.pvt.cz
Středa Listopad 26 09:17:29 CET 1997

Petr Kolar wrote:

>    Umi ten server, do ktereho chcete kopat, skutecne prikaz ETRN? Cili
> kdyz zatelnetite na port 25, date HELO vas-stroj.domena.cz a ETRN domena.cz
> neskonci to chybou? Pokud ano, tak zkuste najit prislusne chybove hlasky ve
> zdrojaku fetchmailu a zjistit, co ve skutecnosti znamenaji.

Uz jsem to vyresil:
Upgradoval jsem na fetchmail 4.3.3 a prikaz

fetchmail -p etrn -S domena.cz mailserver.of.isp

mi udela, to co potrebuji. Kdyz se zada jeste -v, tak krasne
vypise cely dialog (pouziva se prikaz EHLO a ETRN).

Diky	Tom

 Tomas Pohanka                     e-mail: pohanka na sup.pvt.cz
 PVT a.s. Sumperk, Zerotinova 81     tel.: (0649) 393203