lynx -crawl -traversal

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Čtvrtek Listopad 27 14:49:59 CET 1997

On Thu, 27 Nov 1997, Jan Vycudilik wrote:

> Dobry den,
>
> pustim lynx s parametry v subj. na nejakou stranku a cekam, az to dokonci
> a ejhle - lynx bobtna, bobtna a porad se mi rozleza do pameti (treba
> az na 15-20MB). Je to normalni chovani tohohle programu ? Nemel by
> uvolnovat pamet trochu drive ?

 Pokud jsem dobre pochopil napovedu, tak vyplivne kazdou stranku do
souboru, ale sformatovanou v textu. Normalni vlastnost lynxu je, ze nacte
cely dokument a uklada si ho ve svem internim formatu a az ho ma cely
precteny zacne jej zobrazovat.

Z toho muze plynout ta velikost.

					Vlada

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *