lynx -crawl -traversal

Jan Vycudilik honza na housle.sh.cvut.cz
Čtvrtek Listopad 27 18:05:11 CET 1997

On 27 Nov 1997, Vladimir Michl wrote:

>  Pokud jsem dobre pochopil napovedu, tak vyplivne kazdou stranku do
> souboru, ale sformatovanou v textu. Normalni vlastnost lynxu je, ze nacte
> cely dokument a uklada si ho ve svem internim formatu a az ho ma cely
> precteny zacne jej zobrazovat.
>
> Z toho muze plynout ta velikost.

Samozrejme, ale tady se jedna o to, ze lynx sam prochazi nekolik stranek
rekurzivne. A ty stranky ktere prochazi nedosahuji velikosti MB.
A lynx po -crawl tyto stranky ani nezobrazuje, nybrz je uklada do
souboru. Po nejakych 30 odkazech uz vetsinou vycerpa veskerou fyzickou
operacni pamet.

lynx 2.6
libc 5.3.12
kernel 2.0.30