nastaveni ceskych locales

Jakub Jelinek jj na sunsite.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 27 15:11:59 CET 1997

> S balikem fileutils mam takove zkusenosti, ze mi v jedne verzi dokonce
> ls vypisoval datumy cesky, ale co jsem kompiloval dalsi, tak
> uz je vypisuje porad anglicky (proc je mi zahadou), hlasky ale cesky
> vypisuje.

No, na druhou stranu neni az tak od veci, kdyz ls vypisuje datumy anglicky,
protoze jinak je obrovsky problem parsovani.
Nechci videt FTP servery, ktere budou takoveto lokalizovane ls pouzivat
pro anonymni FTP archiv... Ty totiz pak uz nikdo nezmirroruje.

Cheers,
    Jakub
Jakub Jelinek | jj na sunsite.mff.cuni.cz | http://sunsite.mff.cuni.cz
Administrator of SunSITE Czech Republic, MFF, Charles University
Ultralinux - first 64bit OS to take full power of the UltraSparc
Linux version 2.1.66 on a sparc64 machine (333.61 BogoMips).