nastaveni ceskych locales

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Čtvrtek Listopad 27 15:03:51 CET 1997

On Thu, 27 Nov 1997, Pavel Voch wrote:

> Podle strace ls otevira:
> open("/usr/share/locale/cs_CZ.iso88592/LC_TIME", O_RDONLY) = 3
> ... a dalsi soubory z locales
> pouze co se tyce katalogu zprav tak bere jen:
> open("/usr/share/locale/cs_CZ.iso88592/LC_MESSAGES/SYS_LC_MESSAGES",
> O_RDONLY) = 3

 Tady bude ten problem. On neotevira zadny katalog zprav, tim padem
nemuze komunikovat cesky. Asi zalezi jakou mate distribuci (jestli jste
to psal tak, jsem to prehlidl).

 RedHat myslim kompiluje baliky s pouporou Gettextu.
 Debian nevim (predpokladal bych Gettext).
 Slackware u starsich verzi (3.0, 3.1)  to bylo kompilovano bez podpory
lokalizace. Resenim je stahnout si balik a prekompilovat jej sam.

S balikem fileutils mam takove zkusenosti, ze mi v jedne verzi dokonce
ls vypisoval datumy cesky, ale co jsem kompiloval dalsi, tak
uz je vypisuje porad anglicky (proc je mi zahadou), hlasky ale cesky
vypisuje.

						Vlada Michl
PS: Mam Slackware 3.1, libc 5.4.38, a nejnovejsi verze fileutils,
textutils, ...

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *