SCSI & Linux obecne

Lubos Bohm bohm na rak.radio.cz
Pátek Listopad 28 20:06:58 CET 1997

Dobry den,

omlouvam se ostrilenym borcum za dost mozna offtopic dotaz. Neni mi jasna
nasledujici vec. Nedavno se tu mluvilo o SCSI radicich - padly nazory na
vhodnost vyberu napr. BT-958. To je ale SCSI Ultra Wide radic - takze ja
napr. kdyz mam scanner s "klasickym" (mozna SCSI-II) rozhranim - tak proste
zakoupim jakousi redukci a spojim to?

Neni mi ale vubec jasne, jak je to s kompatibilitou SCSI ruznych protokolu.
Co je podmnozinou ceho ap. Hledal jsem k tomu nejake "Learn How It ..." ale
odpovedi na toto jsem tam nenasel.

Mate prosim nekdo nejaky tip, jak to klubko problemu rozplest?

Diky,

hezky weekend,

Lubos Bohm