Nelibi se mi Xman, tkman se mi nedari nainstalovat - znate jine?

Radek Kanovsky radek na pvt.net
Středa Říjen 1 15:22:26 CEST 1997

On Wed, 1 Oct 1997 richard.sputa.fei na vsb.cz wrote:

> V X pouzivam stale man pod xtermem (dobre se mi tam vyhledava)
> chtel bych neco podobneho, ale aby to ty odkazy co jsou vzdy na konci
> stranky provedlo (ukazu - prejde na danou stranku)

To lze udelat s pomoci cgi-skriptu "man2html" napsanem v Perlu.
Musi Vam ovsem bezet WWW server. Na prohlizeni potom pouzivate
nejaky WWW browser. Je to dost pomale.

O neco lepe to zvlada program 'kdehelp' z KDE (http://www.kde.org).
Je to v podstate rozsireny HTML prohlizec. Rozsireni spociva v tom,
ze misto obvyklych protokolu 'http', 'ftp' apod., muzete v URL zadat
jako protokol 'man' nebo 'info', takze tim lze prohlizet manove
a info stranky. Navic to nepotrebuje zadne skripty ani WWW server.
Je to idealni nastroj na prohlizeni veskere dokumentace.
--
Zdravi
                                Radek Kanovsky