Nelibi se mi Xman, tkman se mi nedari nainstalovat - znate jine?

Pavel Machek pavel na Elf.mj.gts.cz
Středa Říjen 1 22:36:03 CEST 1997

> To lze udelat s pomoci cgi-skriptu "man2html" napsanem v Perlu.
> Musi Vam ovsem bezet WWW server. Na prohlizeni potom pouzivate
> nejaky WWW browser. Je to dost pomale.

A nebo si to prohilzet jako <prohlizec> jmeno.souboru nebo <prohlizec>
file://<jmeno.souboru>. Umi to snad kazda webova prohlizecka. Lokalni
WWW server opravdu nepotrebujete.

> O neco lepe to zvlada program 'kdehelp' z KDE (http://www.kde.org).
> Je to v podstate rozsireny HTML prohlizec. Rozsireni spociva v tom,
> ze misto obvyklych protokolu 'http', 'ftp' apod., muzete v URL zadat
> jako protokol 'man' nebo 'info', takze tim lze prohlizet manove
> a info stranky. Navic to nepotrebuje zadne skripty ani WWW server.
> Je to idealni nastroj na prohlizeni veskere dokumentace.

BTW uz nekdy nekdo videl kde bezet? Me se ho nepodarilo
postavit...

								Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).