Nelibi se mi Xman, tkman se mi nedari nainstalovat - znate jine?

Milan Zamazal pdm na blackbird.ics.muni.cz
Čtvrtek Říjen 2 12:47:16 CEST 1997

    rsf: V X pouzivam stale man pod xtermem (dobre se mi tam vyhledava) chtel
    rsf: bych neco podobneho, ale aby to ty odkazy co jsou vzdy na konci
    rsf: stranky provedlo (ukazu - prejde na danou stranku)

Emacs.  Veskery prohlizeci komfort vcetne onoho prechazeni + moznost skakat
mezi sekcemi (velmi uzitecne u obzvlast zvrhlych manovych stranek jako treba
man bash).

Milan Zamazal