Nelibi se mi Xman, tkman se mi nedari nainstalovat - znate jine?

Radek Kanovsky radek na pvt.net
Čtvrtek Říjen 2 21:37:49 CEST 1997

On Thu, 2 Oct 1997, Pavel Machek wrote:

> A nebo si to prohilzet jako <prohlizec> jmeno.souboru nebo <prohlizec>
> file://<jmeno.souboru>. Umi to snad kazda webova prohlizecka. Lokalni
> WWW server opravdu nepotrebujete.

To by se musely ty stranky predem vygenerovat a nekam ulozit.

> BTW uz nekdy nekdo videl kde bezet? Me se ho nepodarilo
> postavit...

Mne to bezi. Nektere aplikace jsou ovsem nestabilni. Je to ve fazi
vyvoje, ale da se to pouzivat. Jde to nainstalovat z RPM i z DEB
pakazi. Kompilace ze zdrojaku probehne bez problemu (./configure + make).
--
Zdravi
                                Radek Kanovsky