Maximalni pocet namountovanych filesystemu

Ondrej Palkovsky ondrap na hotmail.com
Sobota Říjen 4 13:26:44 CEST 1997

Dobry den,

Pisu jeden maly program, ktery se chova jako NFS server. Exportuje
relativne hodne filesystemu, a predpokladam ze budou mountovane pres
automounter. Takze jsem to vyzkousel a ze 100 filesystemu se jich
namountovalo cca. 60. Zkousel jsem kernely 2.0.31 (nejaky hodne stary
prerelease) a 2.1.57. Je zajimavy, ze v /proc/mounts(2.1.57) se objevi
tech filesystemu dokonce jeste mene.  V kernelu jsem zadny limit
nenasel, jedine co by byulo mozne je nedostatek pameti. Jenomze ja mam
na pocitaci 64 Mb, a pokud vim, tak kernel memory neni nejak omezena.

Predem diky
          Ondrej