Maximalni pocet namountovanych filesystemu

Pavel Machek pavel na Elf.mj.gts.cz
Sobota Říjen 4 20:16:21 CEST 1997

> Dobry den,
>
> Pisu jeden maly program, ktery se chova jako NFS server. Exportuje
> relativne hodne filesystemu, a predpokladam ze budou mountovane pres
> automounter. Takze jsem to vyzkousel a ze 100 filesystemu se jich
> namountovalo cca. 60. Zkousel jsem kernely 2.0.31 (nejaky hodne stary
> prerelease) a 2.1.57. Je zajimavy, ze v /proc/mounts(2.1.57) se objevi
> tech filesystemu dokonce jeste mene.  V kernelu jsem zadny limit
> nenasel, jedine co by byulo mozne je nedostatek pameti. Jenomze ja
> mam

A nebo treba nedostatek filehandlu.

> na pocitaci 64 Mb, a pokud vim, tak kernel memory neni nejak omezena.

Soubory v /proc jsou (myslim) omezeny na pagesize - coz vysvetluje
proc jich vidis malo. Proc nemuzes namountovat 100 filesystemu je jina
otazka, a odpoved na ni neznam.

								Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).