Projekt Linux pro moji sestru

Rudolf Jaksa jaksa na neuron-ai.tuke.sk
Pondělí Říjen 6 14:21:09 CEST 1997

pavel na elf.mj.gts.cz (Pavel Machek) writes:

> Prosim radeji ne. Nedokazu si predstavit prelozit jmena takovych
> prikazu jako je ls (nechodily by scripty), a i prelozeni jejich hlasek
> by mohlo ledasco a ledaskoho zmast. (Treba me).

No presne nieco take by sa hodilo pre moju sestru, (slovenske :-) prikazy).
Mozno by to slo riesit nejakym nad-shellom, ktory by to potom prekladal a
pripadne vypisoval nejake rady - potencialne zadanie pre studentov z UI ;-)
,myslim ze som niekde videl nejaky balik co to mal robit ale v anglictine ...
Alebo by mozno stacil nejaky dlhy zoznam aliasov ...
Spominam si ako raz jeden kolega urobil nieco take z DOSu diskeditorom, bola
to celkom sranda.  Ja by som si nieco take rad nainstaloval, az to niekto
spravi, dajte vediet ...

	Rudo Jaksa