DOSEMU a zvukovka ?

Jan Hubicka hubicka na ta.jcu.cz
Úterý Říjen 7 11:45:23 CEST 1997

On Tue, 7 Oct 1997, Jaromir Dolecek wrote:

> Podarilo se nekomu rozjet zvukovou kartu pod DOSEMU ?
No "rozjet". Pokud se nastavi adresy a porty tak zvukovky jako adlib
(bez interruptu) slapu spolehlive. Jinak to ma emulaci. Staci
skompilovat ten midi daemon a chodi midi, digital sound blaster to umi
taky ale tak mizerne, ze jsem vsivote nevidel pod tim neco bezet
(ale pry asi dve hry funguji)

Honza

> jd
> ---
> Jaromir Dolecek             ICS MU, Botanicka 68A, Brno, 60200, Czech Rep.
> dolecek na ics.muni.cz			Tel.: +42-5-4151 2280
> http://www.ics.muni.cz/~dolecek/
> It is better never to have been born.  But who among us has such luck?
> One in a million, perhaps.

                   Have you browsed my www pages? Look at:
                       http://www.paru.cas.cz/~hubicka
      Koules-the game for Svgalib,X11 and OS/2,  Xonix-the game for X11
      czech documentation for linux index, original 2D computer art and
              funny 100 years old photos and articles are there!