Jeste jednou pozvanka na Invex

Kristof Petr kri na fce.vutbr.cz
Úterý Říjen 7 11:32:42 CEST 1997

Dobry den,

dekuji vsem za rozhorcene dopisy na muj prispevek.

Ne, opravdu nejsem pribuznym Billa Gatese a ani nemam v umyslu si vzit
jeho dceru.

(Hned zitra si poridim psa, abych se mel na kom ventilovat.)

Moje reakce vyplynula z ne uplne stastne formulovane argumentace
P. Janika ml.

Slibuji, ze se polepsim a uz nikdy nebudu v PONDELI psat do newsu
(a taky chodit do prace).

Nechci sabotovat cinnost ceske FSF, naopak ji vitam.

Jestli se nekdo z organizatoru citi dotceny, koupim mu na Invexu pivo.
(Teda az po predlozeni obcanskeho prukazu za ucelem overeni zletilosti.)

               Petr Kristof

--
| Kristof Petr                                        kri na fce.vutbr.cz |
| Dept. Of Comp. Science                  Technical University Of Brno |