X windows bez mysi?

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 7 12:26:23 CEST 1997

> Chtel bych se optat na nazor,
>
> mam trochu hardwarove problemy a nedostatek penez na jejich
> odstraneni (lepe receno, neni mi uplne jasne, co vlastne nefunguje)
> Zadrhava mi mys nebo preskakuje z mista na misto, ale mysi to neni.
> Vypada to nejspis na radic VL-bus, ale ten je pomerne novy. Muze o
> byt deskou?
>
> Moje otazka zni: da se v X windows smyslupne pracovat bez mysi?
> Jde pro to nakonfigurovat XFree? Podotykam, ze mi jde hlavne o praci
> s texty - psani dokumentu TeXu ve vim (zadne kresleni) a pripadnou
> [...]

Ahoj!

Prvni blba otazka: ZKousel jsi tu mys vycistit?

A komentar: JEstli se ti podari ovladat Xy smysluplne bez mysi, dej mi
prosim vedet - ja sice mys mam, ale strasne nerad ji pouzivam.

								Pavel

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+