X windows bez mysi?

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Říjen 7 13:20:57 CEST 1997

Chtel bych se optat na nazor,

mam trochu hardwarove problemy a nedostatek penez na jejich
odstraneni (lepe receno, neni mi uplne jasne, co vlastne nefunguje)
Zadrhava mi mys nebo preskakuje z mista na misto, ale mysi to neni.
Vypada to nejspis na radic VL-bus, ale ten je pomerne novy. Muze o
byt deskou?

Moje otazka zni: da se v X windows smyslupne pracovat bez mysi?
Jde pro to nakonfigurovat XFree? Podotykam, ze mi jde hlavne o praci
s texty - psani dokumentu TeXu ve vim (zadne kresleni) a pripadnou
nutnou konfiguraci systemu (tedy editaci konfiguracnich souboru,
praci s mc).

Diky za nazory, pripadne vase zkusenosti.

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392
 |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe