X windows bez mysi?

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Říjen 7 15:52:44 CEST 1997

Mam nastaveno prepinani mezi okny pomoci Alt-TAB (default Ctrl-F7 se
mi moc nelibi), problem je v tom, ze kdyz jakmile jednou spustim
cestinu (z cstools, mam XFree86 3.1), ta udela neco s alt-em a
prestane to fungovat, ikdyz zase cestinu vypnu. To je nejspis otazka
na autora (Yenya K.): melo by to po zapnuti us klavesnice opet
fungovat, nebo to neni mozne?

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392
 |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe