X windows bez mysi?

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Úterý Říjen 7 15:15:47 CEST 1997

>Mam nastaveno prepinani mezi okny pomoci Alt-TAB (default Ctrl-F7 se
>mi moc nelibi), problem je v tom, ze kdyz jakmile jednou spustim
>cestinu (z cstools, mam XFree86 3.1), ta udela neco s alt-em a
>prestane to fungovat, ikdyz zase cestinu vypnu. To je nejspis otazka
>na autora (Yenya K.): melo by to po zapnuti us klavesnice opet
>fungovat, nebo to neni mozne?

podivejte se pres xev na co je predelany alt (myslim, ze pod ceskou
klavesnici se prave chova jako Mode_shift) resenim by melo byt
pre(xmod)mapovat ho zpet na Alt.
(ja mam namapovany levy alt = Mode_shift Alt_L, takze pri zmacknuti alt
to prepina us-cz klavesnice a se shiftem se to chova jako Alt; problem
je, ze pak nemuzu zmacknout Alt+Shift :-)

>Pavel

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael