X windows bez mysi?

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Úterý Říjen 7 17:56:48 CEST 1997

Pavel Machek wrote:

>Tohle se mi nelibi. Nejde to nejak lip - aby se okna prepinala rekneme
>rozume (Ala omalovanky alt-tab?)?

$echo "Key Tab A M CirculateUp" >> ~/.fvwmrc
a prestartovat fvwm :-)

std. nastaveni fvwm:
#Key   Context Modifier    Function
Key F7      A  M         CirculateUp
Key F8      A  M         CirculateDown

>Nesouhlasim.

s tim prvnim nebo s tim druhym? :-)

>This is my little buggy signature...				Pavel
>GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael