X windows bez mysi?

Matus Uhlar uhlar na ccnews.ke.sanet.sk
Pondělí Říjen 13 10:46:56 CEST 1997

In cz.comp.linux was written by Michael Mraka <michael na informatics.muni.cz>:
->>A komentar: JEstli se ti podari ovladat Xy smysluplne bez mysi, dej mi
->>prosim vedet - ja sice mys mam, ale strasne nerad ji pouzivam.

-> rekl bych,za pracovat jo, ale neni to nic moc.
-> std. nastaveni v fvwmrc je takove, ze pomoci ctrl+shift+sipky se mys pohybuje
-> po cca 5 pixelech a pomoci alt+shift+sipky po 1. (muze te si to
-> samozrejme upravit na libovolnou jinou kombinaci). problem je pouze s tim
-> jak stisknout tlacitko mysi kdyz zadnou nemate :-).
-> ale pokud pouzivate jenom programy v xtermu tak jste v pohode a
-> xdvi jde take ovladat z klavesnice (stejnymi prikazy jako more ci less),
-> takze tlacitka mysi nepotrebujete - staci jenom kuzorem ty okna
-> zaktivnovat a to zvladnete.

HMm, krasne sa bez mysi vedeli zaobist programy od borlandu; myslim ze tade
vedie cesta; a olvwm (zrejme aj fvwm) sa da nadefinovat tak aby sa okna
mohli striedat na rozne klavesove kombinacie a do menu sa skakat dalo
podobne; samozrejme nejaka podpora musi byt aj u programu inac je to odweci.
A mala by existovataj klavesova kombinacia pre tlacidla mysi...
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin of one server at SANET Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar na tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar