ztracene adresare

Vyhnalek Petr technik vyhnalek na alef.mpo.cz
Středa Říjen 8 09:44:00 CEST 1997

Microsoft Mail v3.0 (MAPI 1.0 Transport) IPM.Microsoft Mail.Note
Od:  Vyhnalek Petr  technik
Komu:  linux
Predmet:  RE: ztracene adresare
Datum:  1997-10-08 09:45
Priorita:  3
Identifikator zpravy: 0CC09409BC3FD111B5010020AFF06752
Identifikator konverzace: RE: ztracene adresare

tttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Ten  disk ma pouze jednu partition typ ext2.

Me se jednou povedlo spatne rozdelit disk tak, ze se mi prekryval konec
dosovske a zacatek linuxove partisny. (Ani nevim jak se mi to povedlo)
Dokud jsem nic nezapsal na konec te dosove tak bylo vse v poradku po
zapsani sla linuxova data neobnovitelne do pryc.
Zkuste si tedy zkontrolovat rozdeleni disku.

                                      Jan Redl
e-mail jan.redl na medicon.cz
tel: 02/61362457