Cesky slovnik pro ispell

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Říjen 8 15:50:11 CEST 1997

> Nepochopil jsem mozna, co tim puvodni autor chtel rici, ale jestli se
> jednalo o to, jak ziskat cesky slovnik pro ispell, tak vezte, ze
> bohuzel opravdu nestaci vzit anglickou verzi a nejak ji strojove
> prelozit. Slovnik je totiz dost znacnym zpusobem komprimovan, typicky
> obsahuje koreny slov + mnozinu vsech pripustnych predpon a
> pripon. Napriklad pokud spell-checker narazi na slovo
> 'nerozdelatelny', rozlozi si ho na 'ne'+'roz'+'del'+'atelny', najde si
> u korene 'del', ze by to mohlo byt sloveso vzoru 'dela' a ze
> pripony a predpony jsou pripustne.

Byl jsem to ja a mluvil jsem o necem jinem. Jak "legalne" a relativne
snadno ziskat anglicko-cesky slovnik. Mozna by to slo, mozna ne a o
legalnosti by se dalo taky pochybovat, uznavam.

								Pavel

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+