Cesky slovnik (was: ... pro ispell)

Daniel Skarda 0rfelyus na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Říjen 8 16:40:55 CEST 1997

 > A takovy dobry kapesni cizojazicny prekladovy slovnik
 > pripravuje kolektiv autoru nekolik let.

Ahoj,

  nasledujici otazka mi strasi v hlave jiz delsi dobu - bohuzel mi vsak na ni
dodnes nikdo uspokojive neodpovedel (but odpoved neznal, anebo se nesnizil k
tomu, aby se se mnou o sve znalosti podelil...). Nyni ta otazka: nevite nekdo,
jak je tomu s pravy na slovniky (napriklad na anglicko/cesky slovnik) - ted
nemam na mysli softwarove programy ale obsah. Chapu, ze na sestaveni slovniku
pracuje kolektiv clovicku nekolik let a autori si chteji svoji praci jistym
zpusobem chranit. Na druhou stranu si tezko dokazi predstavit, jak nekdo muze
vlastnit na informace typu "house = dum" copyright.

  Dovede nekdo rozplest tento zamotany gordicky uzel? Predem dekuji za
jakoukoliv informaci, ktera by vnesla do teto temnoty alespon kousek svetla.

Dan