Napady pro Linux pro ceskeho uzivatele III

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Říjen 8 16:47:52 CEST 1997

On Wed, 8 Oct 1997, Michal Polak wrote:

> Dobry den,

> Doufam, ze nekdo udela "zapis" setkani a pak poda zpravu do konference co
> se resilo, vyresilo, nedoresilo ....

Ja bych "drze" navrhoval vyuzit zarizeni nejake firmy a prenest aspon
nejakou cast toho setkani pres nejake live-video nebo neco podobneho.
Jelikoz jedu az v patek, chtel bych videt treba ze vsichni zucastneni
zmavaji do nejake kamery nebo tak...
Nemate nekdo moznost neco podobneho zajistit?

Mozna je to hloupy napad, kdyz se tady resi otazky dalsiho vyvoje, ale ja
jsem za ty tri roky co jsem v konferenci nemel jeste moznost se s nikym
setkat.. :((

R.V.

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
|     NEW!  Cache on VSB-TU		           http://cache.osanet.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |