ztracene adresare

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Říjen 8 17:52:04 CEST 1997

> To by se po korektnim shutdownu nemelo stavat - fsck pri startu opravuje
> filesystemy jen tehdy, nejsou-li oznaceny jako korektne odmontovane. Asi
> se pri shutdownu nepodari killnout nejake procesy a filesystem je pak
> busy.

Jedna situace, kdy se mi to pravidelne stava: provadim nejake
silenstvi, kdy mi nestaci 32MB RAM + 16 MB swap partition.
Takze si vytvorim na disku 32MB soubor, pustim na nej mkswap
a pridam ho jako swap pomoci addswap (kdyz jsem to delal
poprve, byl jsem v soku, ze neco takoveho jde bez rebootu :-)).
No a kdyz ho zapomenu pred shutdownem vyhodit, tak mi
pak ten filesystem, kde je prislusny soubor, neodmountuje
(bez vystrahy a bez upozorneni :-().

                                            Michal Kubecek