ztracene adresare

Bohumil Chalupa bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Čtvrtek Říjen 9 13:01:41 CEST 1997

On Wed, 8 Oct 1997, Michal Kubecek wrote:

> Jedna situace, kdy se mi to pravidelne stava: provadim nejake
> silenstvi, kdy mi nestaci 32MB RAM + 16 MB swap partition.
> Takze si vytvorim na disku 32MB soubor, pustim na nej mkswap
> a pridam ho jako swap pomoci addswap (kdyz jsem to delal
> poprve, byl jsem v soku, ze neco takoveho jde bez rebootu :-)).
> No a kdyz ho zapomenu pred shutdownem vyhodit, tak mi
> pak ten filesystem, kde je prislusny soubor, neodmountuje
> (bez vystrahy a bez upozorneni :-().

Tahle hloupa chyba asi zavisi na poradi odmontovavani filesystemuu a
swapuu.  Jestlize se nejprve odmountovavaji filesystemy, u toho kde je
swapfile se to nepodari. Pak se odmountuji swapy, a pak uz to nikdo znovu
nezkusi, prestoze uz by to slo.

Takze by to chtelo pri shutdownu po zabiti procesuu odmountovat nejprve
pripadne souborove swapy. (Brani tomu neco?)

B.Ch.