Invexove setkani: Ceska distribuce

Milan Zamazal pdm na blackbird.ics.muni.cz
Čtvrtek Říjen 9 11:41:55 CEST 1997

    S: V myslence ceske distribuce vychazim z cela prosteho faktu.  Pokud nekdo
    S: ma dobre zpracovany jakykoliv Linux (nejlepe RedHat) tak toto nejakou
    S: formou zpracovat na FTP/CD a dat to k dispozici ostatnim. Tim padem
    S: nejde o zadnou tvorbu neceho specialniho a narocneho.

Mluvil jste myslim mimo jine i o nove distribuci podstatne lepsi nez
RedHat. :-)

    S: Pokud by se toto napriklad dodavalo jako pridavek k org. CD RedHat za
    S: cenu media nebo jako sponzorsky dar, tak by to bylo super.

Uz jsem rekl, ze pridavek k RedHatu povazuji za uzitecny.  Nicmene pouze jako
nouzove reseni.

    S: Pro ukazku co si predstavuji pod pojmem dobre zpracovany Linux prikladam
    S: svuj .fvwm95rc

Nic ve zlem, ale nejedna se o dobre zpracovane .fvwm*rc.  Mate tam totiz
staticka menu, coz je pochopitelne spatne.  Jedno z moznych reseni viz balik
`menu' z Debianu.

Milan Zamazal

--
Kvuli vypadku duleziteho stroje mi nekdy od dnesniho rana nechodi posta.
Newsy z cz.comp.linux mi chodi.