Invexove setkani: Ceska distribuce

Tibor Simko tibor.simko na aleph.dpp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Říjen 9 09:06:23 CEST 1997

ahoj:

    mz> Zatim jsem jedinym clovekem z ceskych zemi, ktery se na
    mz> Debianu vubec nejakym zpusobem podili a mam na to jen velmi
    mz> malo casu.  Chtel bych se timto zeptat, jestli existuje nekdo,
    mz> kdo by byl ochoten se na tom take podilet, tj. je-li realne
    mz> zacit se touto zalezitosti seriozne zabyvat.  (Otazka je ciste
    mz> nezavazna, nemam totiz vubec zadnou predstavu, jaka je v tomto
    mz> smeru situace.)

okay, snad by som mohol nejako prispiet, zavisi to ale od povahy
prace.  ak mas nejake konkretne uvahy o projekte pocestovania debianu,
mozno by bolo dobre ich zverejnit, lebo emaily typu "aj ja pomuozem"
asi nemaju velky zmysel bez znalosti tvojich predstav a poziadaviek na
"pomahacov".

(off-topic: tvoja web stranka http://www.fi.muni.cz/~pdm/ je nejako
nepristupna poslednu dobu?!)

zdravi