Invexove setkani: Ceska distribuce

Milan Zamazal pdm na blackbird.ics.muni.cz
Čtvrtek Říjen 9 11:49:07 CEST 1997

    TS: okay, snad by som mohol nejako prispiet, zavisi to ale od povahy prace.

Prispet lze ledascim: programovani, packagovani, testovani, diskutovani
o ruznych otazkach na debianovskych maillistech, apod.

    TS: ak mas nejake konkretne uvahy o projekte pocestovania debianu, mozno by
    TS: bolo dobre ich zverejnit, lebo emaily typu "aj ja pomuozem" asi nemaju
    TS: velky zmysel bez znalosti tvojich predstav a poziadaviek na
    TS: "pomahacov".

Moje predstava je, ze bych se problemem zacal zabyvat nekdy v lednu.  Do te
doby ovsem potrebuji vedet, jestli se najdou lide ochotni spolupracovat.
Teprve pak mohu zacit uvazovat, co se da a neda podniknout.  Budu-li vedet, ze
nas tu nekolik je, mohu casem vytvorit konkretnejsi navrhy.
Takze maily "i ja bych mohl pomoci" v tuto chvili myslim smysl maji.

    TS: (off-topic: tvoja web stranka http://www.fi.muni.cz/~pdm/ je nejako
    TS: nepristupna poslednu dobu?!)

Spadl nam tu dost dulezity stroj, oprava je zatim v nedohlednu.  Ale na mych
strankach stejne neni nic podstatneho. :-)

--
Kvuli vypadku duleziteho stroje mi nekdy od dnesniho rana nechodi posta.
Newsy z cz.comp.linux mi chodi.