X Window a programovani (Quake a Linux)

Snek linux-cz na www.alla.sk
Čtvrtek Říjen 9 16:06:59 CEST 1997

> BTW: Co pouziva Quake ? Pres sit si ho spustim bez problemu
> i kdyz je to na hranici pouzitelnosti, ale jako demostrace
> "sily" me to prekvapilo :-)

Na jake hranici pouzitelnosti ????

Quake v Svgalib rezimu je nejlepe udelana a bezproblemova sitova
hra typu Doom co jsem pro Intel videl. Vedle nej bledne zavisti
i takovy DukeNuke 3D 800x600 !!!!

Naposled jsme jej hrali po siti 18 hodin vkuse a byl super!

Jeho krajni hardwerove meze jsou 16 MB RAM, Pentium 100 a
samozrejmne akcelerovana grafika. Toto pobezi velice
svizne ve vid_mode 6 a na vid_mode 10 potrebujete P200.

Snek :-()