X Window a programovani (Quake a Linux)

Jan Hubicka hubicka na ta.jcu.cz
Čtvrtek Říjen 9 16:29:03 CEST 1997

On Thu, 9 Oct 1997, Snek wrote:

> Na jake hranici pouzitelnosti ????
no :) asi slo o to ze se pusti sitove pod X ne?
No jak jsem psal ve svem mailu pouziva MitSHM+normalni xlibovy puteni
imagu a kdyz je sitovy pouziva to druhy. Navic quake umi i DGA
(fillscreen rezim) ale to vim jen z doslechu z nikdy jsem
to nevidel.

> Quake v Svgalib rezimu je nejlepe udelana a bezproblemova sitova
> hra typu Doom co jsem pro Intel videl. Vedle nej bledne zavisti
> i takovy DukeNuke 3D 800x600 !!!!
>
> Naposled jsme jej hrali po siti 18 hodin vkuse a byl super!
>
> Jeho krajni hardwerove meze jsou 16 MB RAM, Pentium 100 a
> samozrejmne akcelerovana grafika. Toto pobezi velice
no ty akcelerace zas tak nutny nejsou. Je pravda ze na tridentu
v 640x480 to neni to prave!

Honza