multibuffering v X (Re: X Window a programovani)

Jan Hubicka hubicka na ta.jcu.cz
Čtvrtek Říjen 9 17:24:56 CEST 1997

On Thu, 9 Oct 1997, Pavel Kankovsky wrote:

> On Thu, 9 Oct 1997, Jan Hubicka wrote:
>
> [o multibufferingu]
>
> to je dost dobre na organizaci, co uz neexistuje :)
:)

> v X11R6.3 je v xc/doc/specs/Xext/buffer.ms popis protokolu
> a v xc/doc/man/Xext/Xmbuf.man manualova stranka
> oboje je sice celkem strucne, ale pochopit se to z toho da
Mohl byste mi tyto soubory poslat? nechce se mi kvuli tomu shanet
celou distribuci X oken.

Honza

> --Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)

                   Have you browsed my www pages? Look at:
                       http://www.paru.cas.cz/~hubicka
      Koules-the game for Svgalib,X11 and OS/2,  Xonix-the game for X11
      czech documentation for linux index, original 2D computer art and
              funny 100 years old photos and articles are there!