multibuffering v X (Re: X Window a programovani)

Čtvrtek Říjen 9 17:14:12 CEST 1997

On Thu, 9 Oct 1997, Jan Hubicka wrote:

[o multibufferingu]
> myslim ze pouzitelnost je temer nulova - vzhledem k tomu,
> ze se jedna o novejsi extension nez je MitSHM tak to ani
> z kompatibilitou nebude slavne. Neziskal jsem ale zadne docy,
> (Xconsorcium je asi peclive strezi) manualove stranky zadne

to je dost dobre na organizaci, co uz neexistuje :)

> a headery mizive. Takze nevim

v X11R6.3 je v xc/doc/specs/Xext/buffer.ms popis protokolu
a v xc/doc/man/Xext/Xmbuf.man manualova stranka
oboje je sice celkem strucne, ale pochopit se to z toho da

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)