Prenosny HDD a Matrox Meteor

Jaroslav Ambroz jaro na auriga.ta3.sk
Pátek Říjen 10 12:31:10 CEST 1997

Hello, Pavel Machek! In your previous mail you wrote:

> Ne harddisk, ale ZIPdrive (takova vetsi disketa). Chodi pekne.

O.K., lenze ja mam externy harddisk. Je to normalny IDE disk namontovany v
takej specialnej krabici (LION) a pripaja sa cez LPT k pocitacu. Chodi to
pekne pod M$ DO$ a M$ Win$hit, ale ja to potrebujem z pochopitelnych dovodov
(...fuj...) pripojit pod Linuxom...
Takze potrebujem poradit a zistit, ci je to vobec mozne.

Jaro